Klantenservice

Bedenktijd / retouren

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via ellastore.bbi@gmail.com. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met ellastore.bbi@gmail.com Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.”

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.


Contact

Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:

Ella Store
Tel: +316 426 153 53
Mail: ellastore.bbi@gmail.com
De handelsnaam van ons bedrijf is: Beauty by Ivy
Onze domeinnaam is: www.ella-store.nl
Ons vestigingsadres:
Generaal Linckerslaan 1
5623 JT Eindhoven
KVK: 60022647
BTW: NL001144751B72

 

Levertijd & verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 14:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen. Soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

€2,95 voor bestellingen die door de brievenbus passen
€5,95 voor bestellingen onder de € 75,-
GRATIS voor bestellingen vanaf € 75,-

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

 

Betaalmethodes

Op dit moment kunt u bij Ella-Store op de volgende manieren betalen:
- PayPal
- iDeal
- Credit Card
- Bancontact
- Klarna (achteraf betalen)

 

Garantie kinderschoenen

Garantie voor kinderschoenen kan variëren afhankelijk van de aard van de klacht, of het nu een productiefout is of een gevolg van het verkeerde gebruik of onderhoud van de schoenen.

Een productiefout is een probleem dat te wijten is aan de fabrikant, terwijl een gebruiksklacht een probleem is dat ontstaat door verkeerd gebruik of onvoldoende onderhoud van de schoenen.

Als u wilt weten of het defect aan uw kinderschoenen te wijten is aan een productiefout of een gebruiksklacht, kunt u verder lezen.

  1. Slijtage: Beschadigde neuzen zijn een voorbeeld van slijtage en vallen onder gebruiksklachten. Omdat kinderen vaak actief zijn en spelen, kunnen hun schoenen sneller beschadigd raken dan die van volwassenen. Dit heeft niets te maken met de kwaliteit van de schoen, maar met het intensieve gebruik ervan.
  2. Kapotte stiknaden: Als u losse stiknaden opmerkt, moet u snel actie ondernemen om te voorkomen dat de fabrieksgarantie vervalt door nalatigheid. Zandbakken kunnen de stiknaden bijvoorbeeld sneller losmaken. Regelmatig schoonmaken van de schoenen kan helpen om de stiknaden soepel te houden.
  3. Beschadiging aan ritsen en zolen: Beschadiging aan ritsen en zolen komt vaak voor als gevolg van onjuist gebruik door kinderen, zoals het aantrekken van schoenen met half geopende ritsen of zonder de veters los te maken. Deze beschadigingen zijn onherstelbaar en vallen niet onder de fabrieksgarantie.
  4. Slijtage aan klittenbanden: Bij klittenbandschoenen is het belangrijk om het klittenband stevig dicht te drukken om slijtage te voorkomen. Regelmatig schoonmaken van het klittenband is ook belangrijk om te voorkomen dat er gras of haren aan vast blijven zitten.

Als u vragen heeft of een klacht wilt indienen, kunt u contact opnemen via ellastore.bbi@gmail.com